Kako je danski brend nakita dizajnirao nakit kojim žene širom svijeta pripovijedaju svoje stilske priče?
Privezak koji priča mnoštvo priča
Pandora je počela da dizajnira omiljene priveske 2000. godine. Svaki privezak ima značenje, ponekad i mnoštvo značenja, jedno koje mu je dao dizajner i još mnogo njih koje dobija od osobe koja ga nosi i voli. Bilo da je u centru pažnje boja ili dezen, ili da je privezak posvećen zemlji, prilici, aktivnosti ili najvažnije osobi, svaki privezak je dizajniran da ispriča ličnu priču osobe koja ga nosi i pokaže njen jedinstveni stil. Naši privesci se sa ljubavlju nose na narukvicama i ogrlicama; posebno su kreirani da se nose na načine koji su jedinstveni za one koji ih nose.
Inspiracija
Istražite našu kolekciju privezaka
Pandora Moments
Marvel x Pandora
Pandora ME
Povratak u prošlost sa Pandora privescima
2000
Privezak za svakog Sa toliko različitih kreacija u ponudi, uključujući i jagode, imamo privezak za svakog.
2000
Srce je u osnovi mnogih naših komada, ali i dio našeg DNK.
2000
Pandora privesci su ukrašeni detaljima od kamenčića, koji našoj ponudi daju novi nivo elegancije i ekskluzivnosti.
2004
Naši razdvojnici koji narukvicama daju ravnotežu sve su popularniji među ljubiteljima Pandora nakita iz cijelog svijeta.
2005
Od kada smo prvi put napravili priveske od Murano stakla, prodali smo više od 35 miliona komada širom svijeta.
2012
Naše kolekcije obogaćene su i privescima sa otvorenim radom i mnoštvom detalja sa filigranskim dezenima i šupljim jezgrom.
2014
Naš Disney privezak smo predstavili u oktobru 2014. On je i danas dio naše kolekcije.
2016
Naš svestrani pavé razdvojnik od srebra prvi put je predstavljen u leto 2016. i danas je jednako popularan. Fiksiran je na narukvicama, ravnomjerno razdvaja druge priveske i ne dozvoljava im da klize.
2017
Naš privezak Porodično stablo, koji ujedinjuje porodične veze sa prirodom, bio je najpopularniji privezak 2017. i 2018. godine.
2018
Kada smo 2018. predstavili privezak Hvatač snova, prodali smo više od 85.000 komada i ubrzo je postao jedan od naših najprodavanijih privezaka u novijem periodu uprkos činjenici da je na tržištu bio dostupan samo godinu dana.
2018
Naizgled obični predmeti koje koristimo svakog dana poslužili su kao inspiracija za naše kreacije privezaka – od šolja za kafu do kofica sa kokicama.
2018
U čast 90. godišnjice legendarnog miša, kreirali smo privezak sa portretom u veseloj pozi.
2020
Kapsula kolekcija Star Wars™ x Pandora lansirana je u saradnji sa kompanijom Lucasfilm i inspirisana je likovima i simbolima iz popularne sage.
2000
A charm for everyone. With so many designs to choose from, including strawberries, there’s a charm for everyone.
2000
The heart is fundamental to many of our designs and is also part of our DNA.
2000
Pandora charms are detailed with stones, bringing a new level of elegance and exclusivity to our line-up.
2004
Our bracelet-balancing spacers become popular with Pandora fans around the world.
2005
Since first creating Murano glass charms, we’ve sold more than 35 million pieces worldwide.
2012
Our highly detailed openwork charms with filigree patterns and hollow cores are introduced to our collections.
2014
We introduced our first Disney charm in October 2014. It’s still part of our collection today.
2016
Our versatile pavé clip charm in sterling silver was first introduced in summer 2016 and remains as popular today as ever. It sits in a fixed position on bracelets, evenly spacing out other charms and helping to prevent them from sliding around.
2017
Our Family Tree charm, uniting family bonds with nature, was the most popular charm of 2017 and 2018.
2018
More than 85,000 of our best-selling Dreamcatcher charms were sold when launched in 2018, making it one of our bestselling charms in recent times despite only being on the market for a year.
2018
The seemingly ordinary objects we use each day inspire some of our charm designs – from takeaway coffee cups to buckets of popcorn.
2018
To celebrate the 90th anniversary of the legendary mouse, we created a portrait charm in a playful pose.
2019
Our charms continue to delight with limited edition pieces that feature hidden surprises, like this heart charms that holds a dangling arrow within.
Od 1982. do 2019
1982
Naša priča počinje sa danskim zlatarom Per Enevoldsen-om i njegovom suprugom koji su osnovali kompaniju Pandora u Kopenhagenu, u Danskoj 1982. godine. Pandora je prevalila nevjerovatan put od lokalne danske prodavnice nakita do najvećeg svjetskog brenda za nakit.
1989
Osnivač kompanije Pandora, Per Enevoldsen, dobija prvi Pandora prsten proizveden u našoj radionici na Tajlandu.
2000
Predstavljen je originalni Pandora koncept narukvica za priveske, koji omogućava ženama da kreiraju svoj stil u nakitu i izraze svoje važne prekretnice i trenutke u životu.
2005
Otvara se prvi Pandora proizvodni pogon u potpunom vlasništvu u Gemopolisu, na Tajlandu.
2006
Prva Pandora konceptualna prodavnica otvara svoja vrata u Hamburgu, u Nemačkoj. Od tada je u cijelom svijetu otvoreno još 2700 prodavnica.
2010
Pandora je izašla na NADAQ OMX berzi u Kopenhagenu.
2013
Predstavljena je Pandora ESSENCE kolekcija. Koncept prenosi unutrašnje vrijjednosti kroz predivne, ručno završene priveske. Ova Pandora kolekcija je povučena 2019. godine.
2014
Pandora predstavlja prvu Disney x Pandora kolekciju, jednu od mnogobrojnih u saradnji sa kompanijom Disney.
2016
Predstavljena je naša jedinstvena mješavina metala sa 14k roze pozlatom.
2017
Otvara se naš moderan, ekonomičan proizvodni pogon sa LEED Gold sertifikatom u Lamphunu, na Tajlandu.
2018
Naša jedinstvena mješavina metala sa 14k pozlatom predstavljena je zajedno sa kolekcijom Pandora Reflexions, kolekcijom ravnih privezaka na kopčanje, narukvica i choker ogrlica dizajniranih za nesputan lični izraz.
2019
Prvo smo predstavili Pandora ME, novu kolekciju nakita sa britanskom umjetnicom i aktivistkinjom Mili Bobi Braun kao zaštitnim licem kampanje i kolekcija se pokazala kao veoma popularna među milenijalcima, ali i drugim generacijama. Takođe smo najavili i predstavili našu čarobnu Harry Potter kolekciju, početak novog partnerstva sa Warner Bros. Consumer Products. U 2019. godini započeli smo i partnerstvo sa UNICEF-om na prikupljanju sredstava za podršku mladima širom svijeta.
2020
Kapsula kolekcija Star Wars™ x Pandora lansirana je u saradnji sa kompanijom Lucasfilm i inspirisana je likovima i simbolima iz popularne sage.